Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Marketing

Cikkek

Nemzetközi marketing jellemzői, müködése

2008.10.25

Marketing a globalizálódó piacon. A nemzetközi marketing jellemzői és működésük

 

Porteri modell

2008.10.25

Versenyhelyzet elemzés, versenytársak meghatározása, versenypiac típusok. Versenytársak azonosításának módszerei
 
 

Piaci stratégiák

2008.10.25

  Piacvezetők stratégiái. Követő stratégiát alkalmazók. Támadó és védekező jellegű stratégiák.

 

Árpolitika

2008.01.04

 

Termékstratégia

2008.01.04

 

Piacszegmentáció

2008.01.04

 

Piactípusok

2008.01.04

Ipari felhasználói, viszonteladói és kormányzati piac általános elemzése

 

Az ár és a fizetési feltételek szerepe

2007.12.25

 ÁRPOLITIKA, A NEMZETKÖZI MARKETINGBEN, STRATÉGIAI DÖNTÉSEK A KÜLPIACI ÁRPOLITIKÁBAN

 

Marketing fogalma, szerepe

2007.12.19

A marketing fogalma, szerepe. A marketing-mix elemei, összhangjának jelentősége. STP marketing