Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Ajánlott irodalom

2009.03.29
  1. Allport, G. W [1954]: The Historical Background of Modern Social Psychology, Lindzey, G. ed. Addison-Wesley, Reading, Massachusetts,
  2. Bauer A. – Berács J. [1992]: Marketing, BKE, Aula Kiadó, Budapest,
  3. Hofmeister- Tóth Á. – Törőcsik M. [1996]: Fogyasztói magatartás, Nemzeti Tankönyvkiadó Rt., Budapest,
  4. Hoffmann M.-Kozák Á.-Veres Z. [2000,2001]: Piackutatás, Műszaki könyvkiadó, Budapest,
  5. Józsa L.[2000,2002]: Marketingstratégia, Műszaki Könyvkiadó, Budapest
  6. Józsa L. [2000]: Marketing, Veszprémi Egyetemi kiadó, Veszprém
  7. Kerékgyártó Györgyné –Mundruczó Gy. [2000]: Statisztikai Módszerek a gazdasági elemzésben, Aula Kiadó Kft, Budapest
  8. dr. Korpás Attiláné szerk. [1996]: Általános Statisztika I., Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest
  9. Kotler, P. [1991]: Marketing Management, elemzés, tervezés, végrehajtás és ellenőrés, Műszaki Könyvkiadó, Budapest
  10. Roncsekné Kontó G.[2001]: Statisztika II., Főiskolai Jegyzet, Kodolányi János Főiskola, Székesfehérvár
  11. Suzanne Bősze I.: A marketingtervezés gyakorlati útmutatója, Geomédia szakkönyvek, Budapest, 2001
  12. Törőcsik M.: Empatikus marketing, Bagolyvár Könyvkiadó, Budapest, 2000
  13. Törőcsik M.: Fogyasztói magatartás Trendek Új fogyasztói csoportok, KJK Kerszöv Jogi és Üzleti Kiadó Kft., Budapest, 2003
  14. Veres Z.–Hoffmann M.–Kozák Á.: Bevezetés a piackutatásba, Akadémiai Kiadó, Budapest, 2006
  15. Dr. Zeller Gy. [1999] Marketing, JPTE Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézet, Pécs